neděle 29. listopadu 2015

welcome to my life

Welp. Vítám vás na svém blogu, I guess.
Jmenuju se Skullka, a dost možná mě znáte z mého původního blogu yes-you-can.blog.cz. S blogováním jsem před lety sekla, mohla bych říct, že kvůli škole, ale spíše kvůli lenosti a dalším věcem, protože na školu jsem vždycky relativně kašlala a moc se to nezměnilo. Čímž netvrdím že jsem na to hrdá, jenom říkám fakta.
Každopádně, v květnu konečně maturuju a řekla jsem si, že je možná na čase přestat prokrastinovat a začít konečně dělat se svým životem. Takže, tady mě máte. Yay! Doufám že jste nadšení tak jako já.

Pokud jste tady poprvé a ještě mě neznáte, tak předpokládám, že byste se možná o mě něco chtěli dozvědět. Tak teda, nějaké to základní info...

Moje celá přezdívka je Skullka Nika Elricová. Je mi osmnáct, jsem rak a INFP.
Pocházím z Prahy a studuju Střední školu knižní kultury. Nepředpokládám, že jste o ní slyšeli, asi jako 99% lidí se kterýma jsem se setkala, nicméně jsme maličká pražská střední odborná škola a mám díky ní spoustu zbytečných znalostí z oboru, se kterýma můžu machrovat nad ostatníma.
Mým koníčkem jsou jazyky, na vysoké bych chtěla studovat Anglistiku-amerikanistiku a japanistiku.
Jsem taky weeaboo a už se za to ani nestydím, tak nějak pseudo-cosplayer a konzument asijské kultury všeobecně, od anime před kpop až po kuchyni.
Chtěla bych být překladatelkou, ovšem mým největším snem je stát se spisovatelkou.
Useless trivia: mám ráda Itálii, thajskou kuchyni, mafie a gangy, obrácené harémovky, Vocaloidy, oranžovou a růžovou, Shakespeara, cirkusy, angst, shiba inus a pohádky.

Řekla bych že to je pro začátek asi tak všechno...

A co že vlastně najdete na tomhle blogu?
No, to se ještě uvidí.
Ale pravděpodobně...

~ moje povídky
~ reporty z conů
~ stížnosti na školu
~ třeba i nějaký ten můj překlad něčeho
~ recenze na anime, knížky, filmy, seriály, hry...
~ možná i nějaký beauty stuff ohledně make-upu a módy
~ případně něco o vaření či pečení

Čímž bych řekla, že tohle by asi pro teď bylo všechno. Jestli jste dočetli až sem, tak máte můj obdiv.

Tak zatím~

Žádné komentáře:

Okomentovat